Social Media & Shopping: Ένας Αχτύπητος Συνδυασμός!

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ή social media όπως τα αποκαλούμε συχνότερα, έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητά μας. Σύμφωνα με πρόσφατες μελέτες, ο μέσος χρήστης ελέγχει το κινητό του 155 φορές την ημέρα. Οι περισσότερες από αυτές τις φορές έχουν ως αφορμή την πλοήγηση σε κάποια από τις πιο διάσημες πλατφόρμες στον κόσμο, όπως το Facebook και το Instagram. Οι διαφημιστικές εταιρείες δεν θα μπορούσαν να αγνοήσουν αυτή την πραγματικότητα. Γι’ αυτό και έχουν αναπτύξει ειδικά στοχευμένες στρατηγικές προώθησης των επιχειρήσεων, με κύριο άξονά τους το διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα τα social media.

Τι είναι όμως αυτό που κάνει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ιδανικά, έτσι ώστε οι επιχειρήσεις να προωθούν τα προϊόντα τους εκεί κατά ρυπάς; Δεν πρόκειται για μια μονόπλευρη απάντηση, φυσικά. Το διαδικτυακό shopping σημειώνει ραγδαία άνοδο τα τελευταία χρόνια, γεγονός που δηλώνει την τάση της εποχής. Οι χρήστες συνδέονται στο διαδίκτυο και ολοκληρώνουν την έρευνα αγοράς, αλλά και τα ψώνια τους, μέσα σε λίγα λεπτά. Τα πάντα είναι διαθέσιμα 24 ώρες κάθε ημέρα, 365 ημέρες κάθε χρόνο beste tosti apparaat.

Επίσης, ένας παράγοντας που κάνει τα social media στενά συνδεδεμένα με τις αγορές είναι η έκθεση των προϊόντων με τρόπο άμεσο και αποδοτικό. Κάθε προϊόν περιγράφεται αναλυτικά, μαζί με τις κατάλληλες φωτογραφίες που προσελκύουν επίδοξους αγοραστές. Μάλιστα, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα ή τα χαρακτηριστικά ενός ατόμου, του εμφανίζονται στοχευμένες διαφημίσεις. Κάτι τέτοιο μεγιστοποιεί τις πιθανότητες αγοράς εκ μέρους του εν λόγω ατόμου.

Η διαδραστικότητα αποτελεί κυρίαρχο κομμάτι των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ο κάθε πελάτης μπορεί άμεσα να μπει στη σελίδα της επιχείρησης και να δει όλα τα προϊόντα μεμιάς. Όταν μάλιστα βρει αυτό που αναζητά, έχει τη δυνατότητα να ρωτήσει περισσότερες λεπτομέρειες. «Πόσο κοστίζει αυτό το προϊόν;», «Είναι διαθέσιμο σε αυτό το νούμερο;», «Υπάρχει και σε άλλα χρώματα;», αυτές είναι λίγες μόνο από τις ερωτήσεις που κάνουν οι χρήστες των social media. Και οι επιτυχημένες επιχειρήσεις απαντούν μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, προσφέροντας στον χρήστη μια αίσθηση ασφάλειας και άνεσης.

Εκτός από όλα αυτά, αξίζει να αναφερθεί η δύναμη της εικόνας για έναν ακόμη λόγο. Στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα σε social media όπως το Instagram, δεν είναι λίγοι οι celebrities που διαφημίζουν προϊόντα και υπηρεσίες. Κάτι τέτοιο λειτουργεί εξαιρετικά, στην προσπάθεια αύξησης των πωλήσεων εκ μέρους των επιχειρήσεων. Για παράδειγμα, ένας διάσημος ηθοποιός με χιλιάδες ακόλουθους φωτογραφίζεται, φορώντας αθλητικά παπούτσια μιας συγκεκριμένης μάρκας. Αμέσως, πολλοί είναι εκείνοι που θα ενδιαφερθούν ή και θα αγοράσουν τα αντίστοιχα παπούτσια meest aanbevolen professionele staafmixer.

Αυτό που πρέπει όλοι να κατανοήσουμε είναι το γεγονός πως το διαδίκτυο και τα social media αποτελούν πολύτιμα εργαλεία στα χέρια μας. Στο κομμάτι των αγορών, μπορούν να μας βοηθήσουν στην αναζήτηση των κατάλληλων προϊόντων και υπηρεσιών, εύκολα και γρήγορα. Χωρίς χρονοτριβή, μπορεί κανείς να βρει τα πάντα με ένα μόνο κλικ. Από την πλευρά των επιχειρήσεων, η έκθεση στα social media είναι ιδιαίτερα σημαντική. Κοστίζει ελάχιστα και έχει εξαιρετικά αποτελέσματα, τόσο στην ενίσχυση της εικόνας της επιχείρησης, όσο και στην αύξηση των πωλήσεων. Πρόκειται δηλαδή για μια σχέση που ωφελεί και τα δύο μέρη εξίσου!